GLAMI Slovar

Ključni izrazi, ki vam bodo pomagali razumeti in učinkoviteje uporabljati našo nadzorno ploščo.

  • Administracija– Napredna nadzorna plošča za upravljanje vseh vaših poslovnih nastavitev. Ta vmesnik je na voljo po prijavi.

  • Statistika– Podrobne statistike, ki so na voljo tudi po kategorijah in blagovnih znamkah. Ocenite lahko učinkovitost svojih kampanj in se pravilno odločite, za katero kategorijo ali izdelke boste oddali ponudbe, da bi povečali število strank, poslanih z GLAMI.

  • Kliki– To je skupno število obiskov (klikov), poslanih v vašo e-trgovino.

  • CPC – Cost per click (Prosimo preverite privzeti CPC tukaj).

  • Bidding oz. licitiranje – Privzeti CPC lahko povečate. CPC lahko povečate za določeno kategorijo (na primer superge), ki je za vas dobra. Z licitiranjem lahko pričakujete, da bodo vaši izdelki bolj prepoznavni, kar pomeni več prometa in naročil za vašo trgovino. Licitirate lahko prek administracije za celotne kategorije in/ali prek XML feeda do ravni izdelka s pomočjo parametra GLAMI_CPC.

  • Stroški – Vaši stroški za pridobljeni promet.

  • Naročila – Število naročil, poslanih v vašo trgovino (za ogled te vrednosti morate uporabiti naš GLAMI piXel za sledenje).

  • CR – Conversion Rate – Stopnja pretvorbe kaže, kako uspešna je vaša trgovina pri konverziji voljnih kupcev. Vedno je izražena v odstotkih in predstavlja, koliko naročil ste prejeli od 100 klikov GLAMI obiskovalcev. Dobro razmerje pretvorbe je 1% ali več kot 1%.

    Primer: Vaša trgovina je prejela 25 naročil iz 870 izhodnih klikov.

    CR = (25/870)*100
    CR = 2,87%
  • AOV – Average Order Value oz. povprečna vrednost naročila

  • Prihodki – Skupni prihodki, ustvarjeni v vaši e-trgovini.

  • COS – Cost Of Sale - Razlaga, kakšna je vaša povprečna cena na naročilo. Glavni KPI za e-trgovca.

    Primer: vaša trgovina ima stroške v višini 643 EUR,  prihodek pa 2679 EUR.

    COS = 643/2679
    COS = 24%
  • GLAMI piXel – Koda, ki vam omogoča, da svoje izdelke promovirate na GLAMI v skladu s preferencami strank in optimizirate svojo uspešnost glede na predhodno vedenje kupcev. GLAMI piXel je obvezen za zagotovitev učinkovitega in uspešnega sodelovanja z GLAMI. Preberite več tukaj.

  • Kode za popust (kuponi) – Če imate dogodek, v katerem stranka prejme popust po uporabi določene kode, je ne pozabite vključiti v svojo administracijo GLAMI v razdelku Kode za popust. Koda za popust je lahko na celoten asortiman ali na izbrane kategorije/blagovne znamke ali tudi na izdelke s popustom/brez popustov. Dvakrat na leto lahko sodelujete tudi na našem dogodku GLAMIDAYS, kjer svojim strankam ponujamo ekskluzivne kode za popust GLAMI naših partnerjev.

  • GLAMIDAYS – Dogodek z ekskluzivnimi kuponi za popust za naše stranke, ki poteka dvakrat letno. Če želite sodelovati, morate GLAMI-ju posredovati ekskluzivno kodo za popust in biti v prednostnem načinu. Za več podrobnosti preberite članek o GLAMIDAYS.